Nove vidike poslovne antropologije, vede, katere specifične znanstvene metode uporabljajo podjetja po vsem svetu že več kot 30 let, v Sloveniji uporabljajo zlasti družinska podjetja, ki se zavedajo pomena dobrih odnosov in čistih relacij med zaposlenimi za uspešen poslovni preboj. Poslovna antropologija, ob podpori metodologije poslovnega raziskovanja, kaže veliko uspehov na naslednjih področjih:
marketinških raziskav z novimi prodajnimi modeli in tehnikami,
oblikovanja poslovnih modelov z višjo dodano vrednostjo,
celovitejšega pristopa k internacionalizaciji,
preučevanja organizacijske kulture,
analize dejavnikov odličnega voditeljstva.
Med zvestimi naročniki storitev poslovnih antropologov so številna uspešna podjetja denimo: Apple, Coca-Cola, Pizza-Hut, McDonald's, Unilever, General Motors, HP, Microsoft, Nokia, Canon, Ford, IBM, Xerox, Ikea in številna druga; javnosti pa je verjetno najbolj znan primer največjega izdelovalca računalniških procesorjev na svetu: podjetja Intel, ki sodeluje z antropologinjo Genevieve Bell (posnetek njenega govora). Poglavitna prednost metod poslovne antropologije je namreč ravno ta, da so uporabne za vse gospodarske panoge.
Poslovni antropologi dekodirajo rituale korporativnega sveta in se pri tem usmerjajo zlasti v raziskovanje potreb, želja in navad potrošnikov (marketing, prodaja, razvoj izdelkov in storitev, strategije nastopa na trgih) ter zaposlenih (HR, vodenje, organizacijska klima). Metode poslovne antropologije obravnavajo poslovne izzive celostno, spodbujajo oblikovanje inovativnih in tržno usmerjenih poslovnih modelov, sistematično spremljanje kakovosti odnosov z deležniki in tako prispevajo k razvoju in utrjevanju blagovnih znamk, večji prodaji in trajnostni rasti. Pri tem vnašajo v klasične analize svojevrstno svežino in na inovativen način zapolnijo bele lise razumevanja navad potrošnikov, zavedajoč se, da je brez kupca vsakršen izdelek ali storitev sama sebi v namen. Najuspešnejša podjetja so namreč tista, ki uživajo največje zaupanje vseh deležnikov.
V podjetju Budnjani d.o.o. poslovno antropologijo nadgrajujemo z načeli multikapitalnosti, totaliteto podjetij (vključevanje vseh stopenj kompleksnosti in zapletenih okolij) in avtentičnosti (trening pristnih kompetenc posameznika in podjetij). Poslovna antropologija - kot sicer že uveljavljena veda - je v podjetju zasnovana v smereh harmonizacije neskladij, povezovanja z zunanjimi okolji in ustvarjanja novih socialnih in kulturnih ekologij podjetij.